Utmanad

Har blivit utmanad av Tirre och Bettan.

1. Vad är klockan? 13:38
2. Ditt namn som det står på födelseattesten: Evelina Anna Kristin
3. Smeknamn: Inget
4. Piercings: Ingen, tre hål i öronen som jag inte använder för då kliar det.
5. Ögon färg: Grå, grön, blå, gul, bruna.
6. Födelseplats: Skene
7. Favoritmat: Oj svårt, gillar det mesta, lättare att säga vad jag INTE gillar och det är gröt och korintsås. Kanske något mer men inte är det mycket...
8. Ditt lyckligaste minne? När mina barn föddes.
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej
10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja
11. Varit med i en bilolycka? Ja
12. Krutonger eller Bacon Bitar? Gärna båda, tillsammans.
13. Favorit dag på veckan: Fredagar
14. Favoritrestaurang: En restaurang som vi åt på när vi var i Jerusalem, Sizzling, där hade de den godaste fisken jag någonsin ätit.
15. Favoritblomma: Pioner är vackert.
16. Favoritsport: Att utöva, då är det pilates (om man kan kalla det sport) och titta på, då är det nog friidrott eller konståkning.
18. Favoritglass: Choklad eller persika/hallon.
19. Vilken färg har din sovrumstapet? Ganska ljusa brun/grå.
22. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet ? Ingen
23. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Quill kontorslagret
24. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? Har inte kredit, bara betalkort.
25. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Slötittar på tv:n eller slösurfar.
26. När går du och lägger dig? ALLDELES för sent!
27. Vem kommer att svara på denna taggning först? Ingen, för jag kan inte komma på någon som inte redan fått den.
28. Vem av dem du skickat denna taggning till kommer inte att svara? Ingen, eftersom jag ingen har att förmedla den till.
29. Senaste tv program: Äntligen hemma i repris idag.
30. Senaste person du gick ut och åt middag med? Middag minns jag inte men jag åt lunch med min syster och kusin på Kungsmässan förra helgen.
32. Vad lyssnar du på just nu? Asterix och Obelix film och fläkten till braskaminen.
33. Vilken är din favoritfärg? Röd, rosa
34. Sjö, hav eller flod? Sjö
35. Hur många tatueringar har du? Ingen
36. Klockslaget när du blev färdig med denna lista? 14:00
37. Har du någon gång kört slut på bensinen? Nej
38. Katter eller hundar? Katter

1 kommentar:

  1. Hej!
    Hoppas att allt är bra med dig i snöslasket. Jag är SÅÅÅÅ trött på detta nu. Hoppas att det regnar bort under dagen för nu vill jag ha vår!!!
    *Kramisar*

    SvaraRadera