Mer snö

Man kan stilla undra när all snö ska försvinna. Särskilt när det kommer ny hela tiden, så fort som lite av den gamla smält bort.

Ganska snart fyller jag år. Ibland har det varit 20 grader varmt på min födelsedag. Av någon anledning känns det inte som om det kommer att vara ett sådant år i år. Kan undra varför?!

Iallafall hade barnen lite glädje av dagens nyfallna perfekta kramsnö. Det blev en snögubbe. En riktig snygging. Nästan synd om det töar så han försvinner. Fast det är kanske mer risk att han blir översnöad....

Här är han, the one and only, flankerad av de stolta byggherrarna.



2 kommentarer:

  1. Hej min vän!

    Härliga foton. Jag har utmanat dig på min blog.
    Kram Bettan

    SvaraRadera
  2. Fin snögubbe, jag är faktiskt lite orolig över att ni inte har plockat i flaggan, den hänger nog ute i alla fall för här har snöat idag och våren är inte att skåda...
    Fin snögubbe dina killar gjort, jag utmanade digockså men såg att du redan blivit dubbelutmanad!
    Kramiz

    SvaraRadera