Frågor

Fråga 1. Varför börjar det alltid killa i halsen när man lägger sig ner?

Fråga 2. Varför hostar man mer på natten än på dagen?

Fråga 3. Varför är MIN säng populäraste stället att sova på för alla i familjen?

Fråga 4. Varför vill alla barn dricka och kissa på natten?

Fråga 5. Varför har vi så långt från sovrummet till toaletten?

Fråga 6. Varför blir män döva samtidigt som dom somnar?

Fråga 7. Varför ringer alltid väckarklockan innan man sovit färdigt?

Fråga 8. Varför är jag så illans trött?

På fråga 1 - 7 svarar jag, VET INTE!!!!!!
På fråga 8 svarar jag, se fråga 1 - 7 för svar.

Nu går jag och lägger mig. Undrar hur många andra som ligger i min säng redan? och när halsen börjar killa inatt?....

3 kommentarer:

  1. Hihi, ja du det kan man fråga sig... Det där med sängen har jag också undrat, varför kan inte Albin (som är den som kommer in hos oss) ligga jämte pappa??? Varför???
    Hoppas att halsen inte kliade, att det inte behövdes kissas och att DU fick ha sängen för dig själv inatt!
    Kram Z

    SvaraRadera
  2. Många bra frågor:)
    Skriver som Zara, hoppas du fick ha sängen för dig själv i natt.
    *Kramar*

    SvaraRadera
  3. Underligt är det!!! Jag undrar speciellt över hur män kan bli döva direkt de somnar! Om jag snarkade så högt som somliga kan göra (inga namn nämnda) skulle jag helt klart vakna av oljudet! Hoppas du fick sova gott!

    SvaraRadera