Jag är så bra! eller ganska iallafall...

Hm...det tar tid att starta en blogg märker jag. Iallafall om man inte är ett såntdär superdatasnille.(Och det var ju inte jag nu då.) MEN...jag har lyckats ändra den orange texten till rosa. Måste få säga att jag är riktigt imponerad över mig själv. Nu är det bara något krångel med kommentarerna som jag inte riktigt fattar hur man fixar. Det verkar som om det inte går att kommentera och jag har trälat runt här nu i timmar för att försöka hitta hur man ändrar det men hittar det INGENSTANS. Mycket irriterande! Jag vill bara att sånthär ska funka med en gång. Har inte tid med krångel.

1 kommentar:

  1. Men nu fungerar det ju bra med att kunna lämna kommentarer, kul att kunna läsa mer om dig och dina "morrande" barn... eller ja det var ju bara ett litet som morrade ;)

    Kram E

    SvaraRadera