Don´t worry

Jag är fortfarande här.
Jag bara drömmer lite att jag ligger under en skuggig palm på en varm strand i ett varmt land.
Och inte stretar runt här i blåsten under en grå himmel ;-)

MEN... jag fick lite bannor härom dagen att jag slutat vara tacksam. Vill bara förtydliga att det har jag inte, riktigt... Jag är tacksam flera gånger om dagen. Det är bara här som jag glömt mitt dagliga "Jag är tacksam för...". Men jag är inte sen att bättra mig. Det kommer igen... om ni tittar längst ner sedan.

Fast först måste jag bara få säga.
Visste ni att tre liter vattenbaserad lackfärg kostar 588 balobas, kronor, pengar.
Yepp, femhundraåttioåtta!!!
Isch... det sved!
Man kan ju tycka att målning skulle ingå i det priset, men icke...
Hoppas nu bara skåpet blir makalöst vackert så det känns som om det är värt det ändå!

IDAG ÄR JAG TACKSAM FÖR: Att mina barn är världens sötaste och bästa. Att det är dags för ljus i mörkret - adventsstjärnor och ljusstakar. Att hyacinter luktar SÅ gott!

4 kommentarer:

  1. Det var inget dåligt pris för 3 liter färg.
    Nu är det bara dagar kvar!!
    Kramar om

    SvaraRadera
  2. Ja, färg är inte billigt! Skåpet lir säkert kanonfint!!!!
    Nu är det bara en, två dagar kvar..

    Ha det gott!

    Kramisar Molle

    SvaraRadera
  3. SKÅP?!?!?...du måste fota före och efter så jag får se...(inte alls nyfiken av mig...fniss)
    Nu ses vi om cirkus 15 timmar!
    kram Tina

    SvaraRadera