Fars dag

Jag och barnen pysslade med ett litet farsdags-projekt i veckan. Av förklarliga anledningar har jag inte kunnat visa det innan då vissa pappor "tjuvkikar" här ibland. Men nu är det fritt fram, för nu har den dyre fadern förärats sin gåva på kaffebrickan i morse.

Det blev en liten konstjournal, "altrad" av ett litet fotoalbum som jag hittade i en låda. Typ ett sådant man får med från fotoframkallarna fast lite stadigare pärmar. Jag gjorde omslagen och pojkarna gjorde innehållet. Mycket uppskattat av den imponerade pappan :-) ;-)
Här kommer det, håll till godo...


Framsida

Baksida

Lite smakprov på innehållet





En härlig söndag och fars dag önskar jag er alla, ta hand om era pappor nu :-)

6 kommentarer:

  1. grattis martin! hoppas ni får en mysig dag ihop. här har den blivande pappan också fått en liten present..vi hörs snart!

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint! Förstår att pappan blev glad.
    Kramar om

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar present M fick, förstår om han blev glad!
    Du är så pysslig och duktig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men... jag begrep ju inte att det var ett album! wow så smart! Det måste jag komma ihåg och göra en till mitt barns far nästa år. Läckert! Hälsa barnen att jag beundrar deras konstverk... om de nu skulle bry sig om ett scraptokigt fruntimmer.

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar idé!Ni har verkligen pysslat jättefint ihop!

    Ha en bra dag!

    Kramisar Molle

    SvaraRadera
  6. Helt underbar present! Hm...om några år så skall jag copy and pasta det!
    kram Tina

    SvaraRadera