Pysselblogg

Det blir pyssel i bloggen idag :-) Jag sprang maraton... nej förlåt, springer gör jag ju bara varannan fredag ;-)... jag scrappade ju maraton igår, på Scrapbutiken. Och då fick jag gjort detta!



En skissutmaning. Det blev en layout på Noah och hans kusin som gottar sig i höstsolen (för tre år sedan... bättre sent än aldrig...)

En ganska skev och knölig, men rätt rolig, julsko.

God Jul PP (paper piecing) med en glad tomte. Skylten under mecklade jag till i morse och satte dit. Tänkte att barnen skulle få ha den på dörren till sitt rum. (Om de inte gömmer sig i affären någon mer gång innan jul ;-) )

Och nu får vi se när det blir bloggat nästa gång. En mus (eller en råtta, o hemska tanke...) har nämligen gnagt av teleledningen till bredbandet så det är finito och kaputt. Vi hoppas få fixat det i veckan. Så tills dess... frid till er alla. Njut av adventen och juleljusen :-)

IDAG ÄR JAG TACKSAM FÖR: Min fantastiska mamma som klipper min man och mina tre pojkar så de slipper se ut som skatbon i huvudet. Min käre make som snart fixat klart badrummet. Att jag fick pyssla HELA lördagen :-)

7 kommentarer:

  1. Tack för glada skratt igår!! Är bara sååå förtjust i din dörrskylt!!
    kram Tina

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fin skylten blev med den xtra texten!!
    Tack för igår, alltid lika trevligt!

    Ville oxå lägga upp bilder i min blogg men den vanliga bildfunktionen var borta så nu vet jag inte hur man gör. Tips????

    Ha em mysig advent!

    Kramisar Molle med de eviga bloggproblemen

    SvaraRadera
  3. Tack för igår!
    Du var otroligt snabb igår och fick till alla utmaningarna på rekordtid.Din dörrskylt är ju helt underbar. Hoppas att ni får fixat med erat bredband snart.

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Vad fin skylten blev!!!
    Filip ville prompt ha en egen så igår kväll gjorde jag en till honom och en till Oskar. De sitter nu på deras dörrar.
    Det var jättekul att träffas!!
    Kramar om

    SvaraRadera
  5. I dag är jag tacksam för: Min älskade syster som är underbart kreativ, duktig och omtänksam!

    SvaraRadera
  6. Ååå så mycket fint du gjort!!! Wow!

    SvaraRadera
  7. Men gumman,dina alster är helt underbara och jag älskar din skylt vill också ha den sådan den är fantastisk!!!
    Kram

    SvaraRadera