Måste komma ihåg...



"Diego, det finns kontinenter som rör sig snabbare än dig!"

Citat från IceAge 2 som jag måste komma ihåg att använda...
Det finns flera barn i denna familjen som rör sig långsammare än kontinenter.
Ofta!!
Särskilt när man har bråttom!
En ultrarapidman finns det också! Iallafall när det gäller att ta sig ur sängen ;-)

Så ni förstår... jag måste komma ihåg det!
Jag kommer att vara dagens roligaste!
Eller?
(Och om ni inte sett IceAge 2, GÖR DET!)

IDAG ÄR JAG TACKSAM FÖR: Ipren, Alvedon, varmt te och annat som gör en influensa mer uthärdlig. Att jag slipper köra barnen till skolan när jag är sjuk och det är minusgrader :-)

6 kommentarer:

  1. Tråkigt att höra att du fortfarande inte är bättre!

    Hoppas verkligen att det vänder snart och att du kommer orka med allt du så gärna vill.

    Tänker på dig!

    Kramisar Molle

    SvaraRadera
  2. HAHAHA!

    Den är klockren.
    Här hemma diggar vi både ettan och tvåan stenhårt!

    Och båda mina barn lider svårt av Alfons-syndromet, de ska bara...

    SvaraRadera
  3. Hoppas du blir frisk innan jul! =( Jobbigt att vara sjuk... och ibland kanske man måste inse att man inte kan eller orkar göra allt man vill... bara en tanke. ;)
    Sköt om dig med te och honung nu!

    SvaraRadera
  4. Stackars dig. Jag hoppas verkligen att du kryar på dig snart.
    Skickar många krya på dig kramar!!

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du blir bättre snart.
    Har du prövat min vitlöksmjölk?????
    Dessa filmer är underbara.
    krya på dig vännen.
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Ha ha ha! Den måste jag komma ihåg!! Min Isabel har också en tendens att vid somliga tillfällen röra sig så långsamt...

    Hoppas att du är bättre nu.

    SvaraRadera