Jag har duschat!!!



Vi har ingen duschdörr än, så man får vara lite försiktig med hur man vänder och vrider sig och vattenflödet är lite fjuttigt eftersom det antagligen kommit skräp i silarna. Men... DET ÄR VARMT och MAN KAN DUSCHA!! LÄNGE! och KOKVARMT!! :-) :-) :-)

Detta måste vara fullkomlig lycka! ;-) Jag tror jag ska gå och ta mig en dusch...igen...

IDAG ÄR JAG TACKSAM FÖR: Inte så svårt att gissa... att vår dusch äntligen är klar, fix, färdig, monterad och går att duscha i igen efter X antal långa veckor av duschlåning ute på bygden.

6 kommentarer:

  1. Förstår att du är överlycklig över att kunna duscha hemma igen!
    Å vad fint det blev!
    Kramar om

    SvaraRadera
  2. Åhhh, vad härligt och fint blev det oxå!!!!

    Ha en bra helg!

    Kramisar Molle

    SvaraRadera
  3. Åh så fint det blev! Och vad gott du luktar nu! ;)

    SvaraRadera
  4. Vackert! och vilken tjusig liten "hylla"! Kram

    SvaraRadera
  5. Åhhh vilken fin dusch ni har fått!
    Kram

    SvaraRadera