Julpynt och pyssel, del 1








9 kommentarer:

  1. Åh, Snälla Evelina! Kom hit och pynta så där fint!!! Du kan bo här en vecka och bara mysa och baka och göra vackert! Jag lovar att bjuda på glögg och sjunga julsånger för dig. ;)

    SvaraRadera
  2. Kan du komma till mig oxå??

    En annan har nu visserligen fått fram tomtar och annat men dina foton och pynt är bara sååå inspirerande!
    Önskar att jag hade mer tid men jag har ju lovat mig själv att det jag inte får gjort skall få bli ogjort!

    Det verkar som du tillfrisknat oxå, härligt!

    Ha en fortsatt bra lördag!

    Kramisar Molle

    SvaraRadera
  3. snyggt, mkt pyssligt! önskar man själv hade tålamodet!

    SvaraRadera
  4. Men hallååååå! Vilka underbara grejjer du har gjort och vilka foton!!!!!! ME LIKE A LOT!!
    kram Tina

    SvaraRadera
  5. Här klagara jag över mitt halvfabrikat till pepperkakshus när man kommer in och ser hur äkta pyssel ska se ut...
    Underbara saker du gjort, jag älskar dörrkransen, genial!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jättefint julpyssel du gjort!
    Din dörrkrans är ursnygg. Skulle jag haft en sådan här så skulle jag nog fått hämtat den uppe vid församlinghemmet varje morgon för så som här blåser.

    Ha en underbar 3:e advent.
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Åååååå så vackert!!!! Du är såå välkommen hit upp till mig oxå!!!
    =D

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Önskar att jag också kunde pynta så där snyggt!

    SvaraRadera
  9. Men himmel så mycket vackert!!!

    -moma-

    SvaraRadera