Lite nytt




Lite fick jag iallafall gjort på "scrapmaran" i lördags. Egentligen en layout till, men jag är inte riktigt nöjd, så den måste omarbetas lite. Borde kanske inte, men det liksom kliar i mig annars...(perfektionisten i mig som talar kanske ;-) )

Det underbara fotot på Elia ska Denise ha credit för. Det är bra med småsystrar ibland!! ;-) och det ursöta Penny Black motivet på kortet tackar jag Molle för. Hon lärde mig också hur man embossar och jag blev riktigt stämpelbiten. Inte bra!! Ännu en sak att göra, som man inte kan låta bli :-)

Det allra roligaste var att få färglägga med akvarellfärger. Det var längesedan jag hade framme mina akvareller. Men nu kände jag att jag saknar dem!! Då kan det ju vara en bra ursäkt att måla stämplar kanske, för att få använda dem lite... ;-)

7 kommentarer:

  1. hej tjejen!
    Vad roligt det var att få träffa dig i lördags! Blev helt tagen av din underbara handstil! Och va mkt fint du skapar! Gillar dina layouter jättemkt!! Kommer att kika in här ofta!! Tack för titten!

    SvaraRadera
  2. Så underbara! Såg ju irl. Tyckte även att den du vill omarbeta är helt fantastisk!
    Längtar till vi kommer att få se de du tänker göra med det underbara oranga hinkar fotot!

    Nu efter denna toppenlördag har inspirationen verkligen flödat och scrapsuget är enormt!
    Men var är tiden????

    Ha en bra dag!

    Kramisar Molle

    SvaraRadera
  3. Hej!!
    Underbara alster!! Fotot är såå fint.
    Visst är det kul att måla stämplar:) Är helt fast i det. Men det är ju bara bra för då fixar man ju fina kort snabbt och lätt.;)
    Det var underbart kul att träffas i lördags. Hemskt jobbig dimma på vägen hem bara.
    Kramar om dig

    SvaraRadera
  4. Hej igen

    Om du har tid och lust någongång så sitter jag och Molle och scrappar en gång i veckan, antingen hos mig eller henne, då får du gärna komma:)
    Vi ska sitta imorgon kväll.
    Kramelikram

    SvaraRadera
  5. Men du! Himmel så snygga! Wow! Jag älskar färgerna i lon och fotot är så fantastiskt! Och kortet är också underbart! Jag är värdelös på att måla ;(

    SvaraRadera
  6. Visst är det roligt att stämpla, det blir så fint med färgläggning!
    Underbar LO och fint kort du gjort!
    Kram

    SvaraRadera
  7. du bara roar dig du... förresten, undrar om vissa åkommor smittar via telefon... om du fattar vad jag menar, helt sjukt värdelöst i alla fall!!! Så nu vet du vad jag gör heela dgn imorgon Puss på er alla

    SvaraRadera