Nattliga tankar

Sitter här som bäst och funderar på om jag skulle ta och byta utseende på bloggen. En tanke som återkommit flera kvällar nu, men alltid typ vid denna tiden = alldeles för sent, så jag orkar aldrig ta tag i det. Känns som ett litet sånt där oöverstigligt projekt även om det med största säkerhet är jättelätt om jag väl får tummen ur någon gång.

Jag har ju redan fått byta från blogger till blogger beta, vad nu det är för skillnad?! Men det ska visst vara bättre, lättare att modifiera sin blogg och med mer finesser. Innan jag vågade trycka på den knappen så satt jag också och värkte på det i flera dagar. Livrädd för att allt skulle kapsejsa om jag möjligtvis tryckte lite för hårt eller för löst ;-) Men inget myskopysko hände ju som synes. Svårt var det inte heller.

Hur var det nu med hon den där människan som ville kunna allt och veta exakt vad som händer innan hon lärt sig det.... även vad som sker när man trycker på nya livsfarliga bloggknappar. Hmmm... minns någon hennes namn. Började på E...?! Kan jag väl aldrig tänka mig... ;-)

Och i denna sena timma har jag också fått stulit till mig lite scraptid. Det blev en layout till skissutmaningen på Scrapbutiken. Jag bestämde mig innan jag började för att välja ett gammalt kort ur lådan och att jag bara skulle få använda chatterboxpapper som mönstrat. Det blev ganska roligt, och lyckat.

Kortet blev ett från 2003 på Noah, då snart 2 år, som hjälper till vid bakbordet och pappren... Ja, det får ni se i morgon när jag fått fotat lo:en och lagt ut den här. Jag fick till och med använt mina akvarellpennor lite, men hur får ni inte veta än. (Märker någon att jag försöker skapa oliiiidlig spänning här? Tänk vad besvikna ni ska bli imorgon när det inte var så märkvärdigt som jag försökt göra sken av ;-) )

Nähä... sängdags. Klockan är fem i tolv och inte blir det väl sovmorgon i morgon heller. Måste kolla lite i nya CK bara, innan jag somnar. Det blir väl en sida eller två, sedan börjar bilderna blurra ihop sig. Som vanligt! Kanske är det någon här som brukar gå och lägga sig för sent...? Men inte kan väl det vara jag?! Neeehhhh...

2 kommentarer:

  1. Hi,hi...en till som nattsuddar! Vill seeeee din lo NU! Har oxå gjort en till skissutmaningen, men får scanna och lägga ut den imorron..(läs idag).
    Kram o gonatt!!!

    SvaraRadera
  2. Här har du ytterligare en nattsuddare även om denna i skrivande stund just nu lider av sviterna av gårdagens sudd.

    Vill oxå göra en lo till skissutmaningen men jag har bara inte orkat!

    Ser med spänning fram emot att få spana på det fina alstret. Akvarellpennor lät spannande.

    Ha en bra söndag!

    Kramisar Molle

    SvaraRadera