Har ändrat lite...


...på sista layouten jag gjorde i lördags, som jag inte blev riktigt nöjd med. Känner mig väl inte helt tillfreds nu heller, men orkar inte pilla mer. Det är väl bara att inse att allt man gör inte kan bli superdupermästerverk. Tyvärr! Fotona är jag iallafall väldigt nöjd med. De är fina! (Kan ju inte bli annat med så vackra barn ;-) )


Dessutom ville den bara böja sig när jag skulle fota, så den ser helt skev ut också. Det är den inte i verkligheten, när den ligger ner ;-) Ack om man hade haft en bra scanner och inte en kass, som jag...

5 kommentarer:

  1. Vad skall man säga?? LOVELY!!!!!
    Jättefin och med underbara foton.

    Kramisar Molle

    SvaraRadera
  2. Underbar sida vännen, du är bäst!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Ville bara höra om det är OK att jag länkar till din blogg??

    Har förresten lagt ut flera nya LO´s i min.

    Ha en mysig kväll!

    Kramisar Molle

    SvaraRadera
  4. Alltså, jag har ju hittat en scrapfavvo...gillar dina alster jättemycket! Du är kanonduktig ju!!
    Kram Tina

    SvaraRadera
  5. Åh vad fin den blev. Tycker den var fin innan också;)
    Jättekramar från mig

    SvaraRadera