Burkar, burkar, burkar

Måste bara få visa mina underbara burkar jag köpt under helgen. Är nog lite burkgalen när jag tänker efter. Älskar burkar...

De första är till min tvättstuga, när den blir nyrenoverad och klar. Förhoppningsvis inom en inte allt för avlägsen framtid ;-)




Och till sist min nya fina brödburk, med TVÅ praktiska fack, det ni... ;-)



Nu ska jag återgå till det inte lika roliga uppackandet av resväska och iordningställande av "resgods". Tråkigt arbete, men värt det om man ser till vilken trevlig helg vi hade med hela tjocka släkten i Uppsala. Inte Christine och Oskar dock... ni var saknade!!! Men vi har inte glömt ert löfte att ni skulle komma hit i Oktober... eller hur var det?! ;-)

6 kommentarer:

  1. Underbara burkar! Gillar "50-60"talsstuket på dem.

    Härligt med weekendresor.

    Sonen är frisk igen. Hade dock en underbar lördagkväll för mig själv då jag stämplade, målade, gjorde kort och fick rensat bla allt papperspill. Kan ju vara bra och ha*ler*

    Sitter nu på min lunch och samlar kraft inför eftermiddagen. Förstår inte att jag kan vara så himla trött nu så fort det blir mörkt.

    Ha en go dag!

    Kramisar Molle

    SvaraRadera
  2. Underbara burkar:)
    Hoppas att uppackningen av kläder och annat gick bra.
    Det är den enda nackdelen med att resa bort. För det är ju sååå trist med all tvätt som blir. Fast det har vi för jämnan ändå...massor av otvättad tvätt menar jag *skäms*. Avskyr att tvätta.
    Kramar om

    SvaraRadera
  3. Hej hittade dig genom Karin Nytomts blogg.
    Såg alla fina kort och grejer som du gjort.

    Sååå fina!!! Talang har du minsann.
    Det är ju så att man skulle vilja beställa ett helt album gjort av dig på mina små barn!!
    keep going.

    Hälsningar Diana

    SvaraRadera
  4. Wow vilka burkar, de är ju helt underbara!
    Kul med en utflykt över helgen!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åååh, sicka härliga burkar!!
    Varför är det så tråkigt att packa upp för?! Mkt roligare att packa ner!!
    Kram Tina

    SvaraRadera
  6. Nu vet jag vad jag ska önska mig i julklapp!!!!!!!! Helt underbara burkar. Köpte du brödlådan av mamma med?! tack för en super mysig helg, hoppas hem resan gick bra. puss på er alla./ malin

    SvaraRadera