Min nya "bling bling-darling"

What a man, what a man, what a man, what a mighty good man....
Efter en terrible, terrible, trippel terrible, utmattande dag så kommer darlingen hem med en present till sin lilla fru. Och detta helt utan att han visste något om min misär. Good timing i just wanna say!!

Och presenten, det var denna lilla bling bling-darling. En söt, rosa!!!, mobiltelefon med ett litet hjärta på. Till och med namnet är gulligt, Poppy... Vad tycks om det?! :-)
I love it!!! Den är som en karamell!!!
Så nu sitter jag och knappar lite, i väntan på att det ska bli dags att lägga barnen, så att jag sedan kan packa mina scrapgrejer tills imorgon. I can hardly wait!



10 kommentarer:

  1. ja du... vad ska man säga?! Det känns som dom tänkte på dej när dom gjorde den där telefonen! Jätte fin var den verkligen! Och tänk att det gick så bra att sms:a med den också... helt otroligt! Kramar från din förvirrade syster.

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar telefon!!!!!

    Nu är det bara 4 timmar till maran! Det skall bli så kul!

    Ses där!

    Kramisar Molle

    SvaraRadera
  3. AAAAAAvensjuuuk, ja e så aaaavensjuk..... de finns så mycke jag behöver.... da da da da.. å snyygga mobiiiltelefååner!!!

    eh, ja fyller år på fredag..

    SvaraRadera
  4. Kan man ringa på den?

    SvaraRadera
  5. WOW vilken underbar liten sak, förstår att du är lycklig!!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Såååå söt!!!
    Har ju sett den irl och den är underbar.
    Bling, bling på dig:)
    Kramar om

    SvaraRadera
  7. Uj så läckert! Får nog skicka hit min gube så att han lär sig något ;)

    SvaraRadera
  8. Den var ju tjejig ju... ;-) Själv beställde jag denna: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=se&lc=sv&ver=4000&template=pp1_loader&php=php1_10391&zone=pp&lm=pp1&pid=10391 förra veckan, väntar med spänning, for all music lovers....

    /T

    SvaraRadera
  9. Fick inte med hela länken, här kommer den igen...

    http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=se&lc=sv&ver=4000&template=pp1_loader&php=php1_10391&zone=pp&lm=pp1&pid=10391

    Mucho fin :-)

    SvaraRadera
  10. det går tydligen inte (för lång länk), kolla på: www.sonyericsson.com, W950i heter den................................................................................................................................

    SvaraRadera