American Chopper

I kväll har Aron, Noah och jag tittat på vårt favvoprogram, American Chopper på Discovery Channel. Ni kollar väl in Paulie, Mikey och Paul Sr som bygger chopper motorcyklar på Orange County Choppers?!



Alltså, jag är typ noll intresserad av bilar och motorcyklar i vanliga fall men de här biffiga killarna (klena kan man iallafall inte kalla dem...) är näst intill beroendeframkallande. De är inte sams mer än två minuter i sträck men de bygger coola motorcyklar och är ganska roliga så jag är fast! My sunday addiction!

För att tala om något HELT annat så var jag på scrapmaraton på Scrapbutiken igår. Sååååå trevligt, även om jag inte lyckades vara lika produktiv som jag hade önskat. Om jag talar om att jag numera går under namnet fru Snigelscrappare så kanske det säger något om takten ;-). Men lite fick jag iallafall presterat, mycket inspiration för framtiden inhämtade jag och dessutom gick jag därifrån med min nya Bosskut, så det var en riktig kalasdag! Ska lägga ut mästerverken snart... när de blivit HELT klara...hrm...

7 kommentarer:

  1. Tack för en jättetrevlig Mara!!
    Tyckte kanske inte att din titel Fru snigelscrappare var riktigt snällt.
    Ha en underbar 1:a Maj
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var kanonkul att ses i lördags, du gör så fina sidor! även om det tar tid...
    Är ju avis på din fina BC med alla dina alfabet till...
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Glömde säga att jag hoppas att D måsr bättre och att hon inte alls var oartig... dessutom tycker jag att jag känner igen henne, men jag kan inte komma på från var i så fall...

    SvaraRadera
  4. Hmmm, så du gillar det programmet, det gör Martin med, men jag har inte sällat mig till er skara ännu ;);)
    Hoppas du får en fin dag!!
    *Kramelikram*

    SvaraRadera
  5. Det var inga små killar ;)

    Tack för senast, jag hade otroligt trevligt och inte är du egentligen någon snigelscrappare!

    Kram E

    SvaraRadera
  6. Vilka sotnosar!!
    Skriver med det amr. alfabetet sa endel bokstaver saknas. Saknar er over here. Allt e fantastiskt o jatte bra. Saknar Josef o barnen massor men det gar bra.
    Puss puss pa er /Malin

    SvaraRadera
  7. Kaaaaara sister!
    E hemma hos en superengergisk amerikanska och hennes mycket tysta och ljuvliga man. Vi har atit gott och nu fick vi tid att sitta har en stund. Verkar som om vi bara hittar scrap saker overallt vi gar! Vi hade kunnat kopa typ hela affarer. De hade ju en i Broken Arrow, men den har stangt..
    Alskar er alla saa mycket, sand en bon for mig pa fredag och lordag.

    SvaraRadera