Mitt underverk till make...

..."slängde" idag på förmiddagen ihop denna lilla bedårande sittgrupp till barnens trädkoja.



Det bara säger "tjoff" och så är det färdigt! Jag blir så imponerad! Själv är jag ju hur "osnickrig" som helst. Så det är en ren och skär välsignelse att ha en så händig man. Behöver jag säga att barnen är överförtjusta? Nä, jag trodde väl inte det ;-)

Konstigt att när jag försiktigt nämner att han kanske kunde bygga oss ett nytt soffbord, han då inte raskt skuttar ut i "verkstan" och genast sätter igång. "Soffbord...behöver vi det...låter det då :-)" Men jag kanske kan låna barnens nya trädgårdsbord i vinter när de inte vill vara ute?! Det är ju redan klart. Smart!

Iallafall, soffbord eller ej så är han en riktig darling, min man och jag är SÅ glad att han är min!

3 kommentarer:

  1. Åhhh så snygga möbler, förstår att barnen är över lyckliga:)
    Jag och mina boys kanske får komma och hälsa på er någongång? Jag är ledig alla fredagar:)
    Kramelikram

    SvaraRadera
  2. Så jättefina möbler!!
    Tänk vad barnen kan skryta över att dom har minsann våran pappa gjort.
    Så nu får du baka bullar så att dom kan bjuda sina vänner att sitta ner vid det fina bordet.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. INTE ALLS AVUNDSJUK... Jag kan iaf skryta med att d e min bror som har lyckats med de jätte fina möblerna. Själv vill jag beställa fyra såna dära stolar som Jocke gjorde till mormor... bara fyra vita sånna... d måste gå ganska snabbt. jag fyller år tredje januari!!!
    / Malin

    SvaraRadera