Här händer det grejer

I går var det minsann en händelserik dag. Så händelserik att jag tror jag måste lista allt som hände ;-) (Här på landet är ju mer än tre viktiga händelser på en dag lika med ett överflöd ;-) )

1. Aron tappade sin första tand. Major event!! Han var så lycklig den lille sötnosen och skulle ringa runt till typ alla han känner för att berätta om detta fantastiska.




2. Killarna var hos morfar medan mamma var och gjorde trååkig storhandling. De hade det rätt mycket roligare än sin mamma tror jag då de fick åka skrinda till Tre Toppar och äta glass, kolla på båtar i hamnen och leta skatter (läs: gamla krabbdelar :-) ) på stranden. Så nu har vi massor av gamla krabbklor och skal i förvar. Ingen som är intresserad av att köpa?!

3. På kvällen när vi kommer hem blir Aron sjuk... vilken åke-tråk avslutning på dagen. Feber, ont i huvudet och idag också ont i halsen. Borta är det glada leendet som sken som solen i Karlstad när tanden nyss åkt ut. Nu är det inte riktigt lika glada miner. Stackarn!

4. Jag gjorde färdigt en Layout!!!! (Var är applåderna??!!) En av sidorna som jag gjorde nästan klar på scrapmaratonet är nu ääntligen klar. Hörde jag någon säga snigligt? ;-) Jo, så är det väl... Men en sådan stor händelse förtjänar en egen post tror jag, så den kommer på bild om en stund...

IDAG ÄR JAG TACKSAM FÖR: Att pojkarna fick en så rolig eftermiddag med morfar, soolen och att jag hittade stooora och billiga murgrönor till mina fönsterlådor.

1 kommentar:

  1. 1 Wow vilken händelsen det är en stor händelse, en milstolpe i livet.
    2 Trist hoppas att han kryar på sig snabbt.
    3 Hurra, applåder i massor vill så klart seee.
    Kram

    SvaraRadera