Ordning och reda igen

Vill bara meddela att Yster nu är lyckligt hemkommen från andra sidan jorden och har lagt upp ett underbart recept på fiskgryta inne hos Syster och Yster. Nu kanske det kan bli lite ordning på torpet därborta också. (Inte på andra sidan jorden alltså, men i matbloggen.) Yster tycker jag varit mycket slarvig och negligerande mot er som varit så dålig på att lägga upp nya recept men det kan väl aldrig stämma?! ;-)
Tycker iallafall ni ska testa fiskgrytan för det gjorde jag igår och den var delikat! Sen ska det väl komma några recept från mig också snart, men först har jag lite annat att göra. Som vanligt! :-)


5 kommentarer:

  1. Mums vad det ser gott ut!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fisksoppor och grytor kan man inte få för mycket av! Tack för din fina hamsterredovisning... Kände tyvärr igen mig själv allt för väl. :-)

    SvaraRadera
  3. Mums vad gott det ser ut, blir kanske soppa här imorrn då! Blir faktiskt riktigt hungrig redan nu, bara jag tänker på det fask klockan är lite väl mycket... :)

    Godnatt!

    SvaraRadera
  4. mmmmm... ser ju supergod ut!!!

    SvaraRadera
  5. Soppan ser underbart god ut. Får testa den någon dag.
    Kramisar

    SvaraRadera