Utmanad

Jag har blivit utamanad av Kicki-Sannasmamma på frågor i triss...

Tre namn jag går under: Evelina, älskling, mamma.

Tre saker som skrämmer mig: Att känna att man aldrig räcker till, tanken på att det ska hända mina nära och kära något hemskt, att det finns så många hemska/störda människor som gör vidriga saker mot andra.

Tre saker som jag har på mig: mysbyxor, raggsockar, t-shirt.

Tre sanningar: Jag är kass på att lägga in den rena tvätten i garderoberna, jag älskar att greja i min trädgård, jag har aldrig ätit sushi.

Tre saker jag verkligen vill ha: Nya sköna sängar (resårbottnar och bäddmadrass), ett nymålat hus, min tvättstuga klar så jag kan få bort all bråte från min veranda.

Jag utmanar: Alla som känner sig manade OCH lillasyster yster-du slipper inte undan :-)

3 kommentarer:

  1. Vi hade något gemensamt. Jag är oxå skit kass på att hänga in tvätten.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Oj, vilken fart det var på inläggen - här hänger man inte med! Jag instämmer fullständigt: "Nya sköna sängar (resårbottnar och bäddmadrass), ett nymålat hus, min tvättstuga klar". Kunde inte valt bättre själv.
    *kram*

    SvaraRadera
  3. Kul läsning... Mina svar finns alldeles snart i bloggen...

    SvaraRadera