Phu!

Det är lite mycket nu...
Jobbar på ett spännande jobbrelaterat projekt (fast inte jobb som i handelsträdgårdsjobb) som hade en del-deadline idag så veckan har varit fylld av arbete inför det. Ni ska få se sedan när det är lite mer färdigt. Därför har inget arbete hunnits med på det nyinköpta skåpet och inget mer scrap på CC:n heller. :-(
I morgon blir det "blom"jobb och på fredag kväll bär det iväg på trettioårskalas.
Som plåster på såren för att jag är så tråkig idag bjuder jag er på te i detta trevliga kök. Personligen skulle jag iallafall inte tacka nej till en kopp vid det här söta blommiga bordet...
See you soon!



7 kommentarer:

  1. hmm, kan den teinbjudan förlängas något?
    återvänder till götet imorn o har pratat med Lady Di o Pellipor om att ev komma o göra ett litet besök... kan det gå för sig vid passande tillfälle?

    SvaraRadera
  2. visst det vore trevligt med te! men nu ska jag sova. tokiga jag har precis grundmålat färdigt bokskåpet. Godnatt och sov gott!!!

    SvaraRadera
  3. Det ska nog gå för sig... vid passande tillfälle :-)
    Slå en pling eller skriv en rad!

    SvaraRadera
  4. Te är ju aldrig fel och vid ett fint bord är det ju toppen!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Kommer på stört. Villket inbjudande bord.
    Titta in i min blog du har fått en utmärkelse. Kram

    SvaraRadera
  6. Jag har gett dig en award i min blogg! =)

    SvaraRadera
  7. Dessutom vill jag se ditt kylskåp! Och nej... det var inte jag som började med denna galenskap, kika i min blogg!

    SvaraRadera