Long time,no see...


... skulle man kunna säga. Här är det fullt med aktivitet dag ut och dag in, så jag har inte haft tid med något bloggande alls. Det har varit jobb och jobb, och under midsommarhelgen var vi bortresta ett par dagar. Alltid kul att komma iväg lite, särskilt när det är en massa trevliga människor man ska umgås med som man längtat massor efter. :-)

Men nu är det bara ett par dagar kvar på jobbet och barnen har gjort sin sista dag på fritids och har nu "riktigt" sommarlov. Idag har de varit hos mormor och bakat chokladmuffins och badat i tunnan. De tar sig alltid ett dopp när de är där, hur kallt det än är. Hutter!!!

Jag har massor av härliga blommor och grönsaker som jag ska fota i trädgården och trevliga inredningsfynd som jag vill visa. Ska bara skaffa mig lite mer tid först. Snart blir det nog hoppas jag. Tills dess... njut av solen när den tittar fram mellan regnskurarna och fortsätt hoppas på värme och soool. Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Vill bara önska dej en Skön Sommar, det blir mindre blggande och kikande på andras bloggar under sommaren, i höst blir det nya tag...

    Ha det så gott tills dess!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en härlig sommar♥
    Malin

    SvaraRadera