Dop-pyssel

Idag har vi varit på dop och jag fick i vanlig hets i morse knåpat ihop ett litet kort som skulle matcha paketen. (VARFÖR kan jag aldrig vara ute i god tid?) Trevligt var ju iallafall att jag fick användning av mina snyggesnygga grejer jag fått från Metalimo, vilka legat på mitt kakfat i pysselrummet och lockat mig ett tag. Klicka på bilderna ifall du vill se dem lite större.


Kanterna på kortet syns tyvärr inte så bra eftersom jag gjorde misstaget att fota ett vitt kort i fönstret, i lite motljus... ja ja, man kan ju inte hinna med att tänka på allt ;-)




Material:
cardstock: Bazzil; 
mönstrat papper: spillbit av okänt fabrikat;
vågig kant: Bazzil Just the edge cardstock strips;
chipboardhjärta: Heidi Swapp;
clear vingar: Heidi Swapp;
knappar: Foof-a-La Bag o buttons.

Måste bara få slå ett extra slag för Bazzils cardstock strips. SÅ BRA!! Färdiga "kanter" i alla möjliga "vågformer". Superduperenkelt! Inget mätande, ritande och klippande, bara ta fram och klistra på. En ny favoritprodukt helt klart!

7 kommentarer:

  1. Hej!!
    åh vilket vackert kort!!

    Hoppas att du haft en trevlig helg..
    Vi drar och campar till veckan..
    kram anna

    SvaraRadera
  2. Såg himla fint ut kortet du gjort.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Fint kort å fina paket!! Gillade hjärtat med vingarna bakom. Men varför är det så att det alltid blir nå´t ihoprafsat i sista sekunden? Märkligt... Men du det där med grill låter BRA, när ska vi få till det?!
    PPP

    SvaraRadera
  4. Supersnyggt kort och supersnygg paketinslagning!
    Hoppas att allt är bra med er!
    Kramelikramar

    SvaraRadera
  5. vilket vackert kort... matchar paketet hur fint som helst...

    SvaraRadera
  6. Mysigt kort, det enkla och rena lockar mitt öga...

    SvaraRadera
  7. så fint du gör... jättefint paket, en gåva som man knappt vill öppna...

    SvaraRadera