Scrapträff

I går var jag på scrapträff i soliga Onsala, alltid lika trevligt att träffa likasinnade (läs: scrapgalna ;-) ) tjejer och pyssla en hel dag. Stort tack till söta Annika för att du fixade till allt så bra, tack snälla Karin för de supermumsiga cupcakesen och tack alla goa tjejer som var där för väldigt trevligt sällskap!

Som vanligt var jag inte precis supereffektiv, men jag fick iallafall petat ihop en layout och ett kort så jag känner mig rätt så nöjd iallafall. Layouten och Noah med sin tappade tand ser ni här nedanför. PLUS en detaljbild som är så inne nu ;-) Jag var ju tvungen att pröva iallafall :-)





Och här är kortet. Ganska så okomplicerat, men ändå... och ser du Anna, jag har redan fått användning för några av de knappar jag fick i födelsedagspresent!




13 kommentarer:

  1. ja det var så roligt att få ge dig knapparna....

    Så trevligt du har scrappat....

    Väntar med spänning på din uthus)gömmor utmaning..hinner du med den?

    Kram anna

    SvaraRadera
  2. Det var så roligt att äntligen få träffa dig! Tack för trevligt sällskap!! :)

    kram.

    SvaraRadera
  3. vikka fina saker du gjorde, måste va skoj me träffar!! // PiM

    SvaraRadera
  4. Supersnyggt! Gillar verkligen LOen! Själv har jag också varit på scrapträff i helgen, måste bara fota mina LOer så ska jag lägga ut dem i bloggen! Tjingeling! / Elin

    SvaraRadera
  5. TAck själv! Det var jätteskoj att träffa dig IRL! Hoppas det blir snart igen. Horred ligger ju inte så långt bort!

    SvaraRadera
  6. Super fin layout och kortet e dösnyggt!

    SvaraRadera
  7. Wow, älskar LO:n, kanonfin!

    SvaraRadera
  8. Ramlade in hos dig via Lilos blogg! Massor av fint hittade jag här! Blev väldigt förtjust i ditt "for You" kort!! Så fint!! Tack för titten och ha det gott!

    SvaraRadera
  9. Åh, vad roligt det var att ses igen! Tycker dina alster blev underbara, precis som vanligt. Bra med kvalité istället för kvantitet*ler*
    Ha det gott i vårsolen!
    Kramisar

    SvaraRadera
  10. åh, tack för mirakelönskningarna! jag hoppas och hoppas. nu kan jag ju inte se varken layouten eller kortet så där jättebra. men det ser jättefint ut även med rosa flammor tvärsöver så jag drar slutsatsen att det måste vara supersnyggt :)! dessutom säger mysmasken det och då måste det ju vara sant ;). *fnissar* jag älskar detaljbilder och tycker att det är så roligt att det har börjat dyka upp mer och mer! så fortsätt. man får liksom en helt annan bild av hur layouten/kortet ser ut egentligen. och så får man idéer också ;)...

    kram kram,

    SvaraRadera
  11. kan försstå det måste vara kul at få träffa likasinnade och skapa!!
    Kortet ser ju bara för underbart fint ut.. du är så duktig du!!

    kram kram A-C

    SvaraRadera
  12. Åååh!! Helt Underbara alster!!! Visst är det kul med scrapträff! Var på en själv i helgen!

    http://kathis.blogg.se/

    SvaraRadera
  13. åhh så snyggt!!! hur har du gjort blommorna? =)

    SvaraRadera