Gammal som gatan

Hepp, hepp! Såhär ser man då ut när man är "halvvägs till sjuttio" som någon vänlig själ så omtänksamt upplyste mig om här om dagen. Det gjorde ju saken mycket bättre kan jag säga ;-) not...


Men det är sol på min födelsedag (inte snö som förra året), jag har fått telefonsamtal från min syster på andra sidan jorden och en finfin spade att gräva med i trädgården. (Den förra gjorde jag sönder i somras, jag har ju blivit så stark såhär på ålderns höst...) Pengar till ett objektiv till kameran har jag också fått och andra fina presenter, så jag är glad idag, åldern till trots. ;-)  Och inte att förglömma, jag måste ju berätta om överraskningen från igår som ju kom fantastiskt lägligt, en riktigt, riktigt rolig födelsedagspresent... jag blev uttagen till Metalimos designteam tillsammans med några andra FANTASTISKT duktiga tjejer. Så glad!!!! Tack, tack, tack!

Fast nu måste jag gå upp ur sängen för att dammsuga huset, har inte tid att sitta här och chittchatta längre. Det är inte lyx och glamour såvärst långa stunder, men man tar ju det man får. :-)
Ha en bra dag allihop!

12 kommentarer:

  1. Grattis , Grattis! Låter som du haft en superbra start på födelsedagen!
    Man blir ju inte äldre än man gör sig*ler*
    Ha en fortsatt bra helg!
    kramisar

    SvaraRadera
  2. ja grattsi ännu en gång..nu är är fädig dammsugat..nu skallvi till kalas gå..

    hs en go födelsedag..
    kram anna

    SvaraRadera
  3. Ja må hon leva...
    Stort grattis vännen.
    Det låter som du har en toppendag idag med härliga presenter!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Dubbelgrattis får man väl säga då. Från en som redan har passerat den gränsen;)

    SvaraRadera
  5. Då får det bli dubbelt grattis då!!!! *Nu är jag inte så lite avundsjuk på dej* Det är du väl värd!!!!!

    Kramizar Ann-Marie

    SvaraRadera
  6. GRATTIS!!!!!! Både på födelsedagen och till designteamsplatsen.
    Åh vad glad jag är för din skull!
    Massa varma kramar

    SvaraRadera
  7. Grattis på dig!! Nej det gäller att njuta maximalt de stunder man har!

    Va kul presenter du verkade ha fått, helt krasst kan presenter vara toppen men även "sådär" . Jättekul att få pengar till kameran...

    Vi hörs, måste ju boka det där hemsidemötet snart!!
    kram Pia

    SvaraRadera
  8. grattis! både till alla åren och till designplatsen :) !

    SvaraRadera
  9. Congratulations and celebrations... lalala =D

    Till alla roliga saker!! ;)

    SvaraRadera
  10. Vad kul!!!! =D Stort Grattis till dig!!! Till både det ena och det andra!

    Kraaam!

    SvaraRadera
  11. Grattis i efterskott på födelsedagen och grattis till DT-platsen, du är ju bara så bäst, vilken tur de har att de fick dig!

    SvaraRadera