Mera Metalimo

I går kväll, eller ja det var väl mer i natt kanske så fick jag äntligen tid att scrappa lite mer med de härliga Tinkering ink pappren jag fick från Metalimo. Detta rosa/röd rutiga blev genast en klar favorit. Superhärliga färger!! Passade perfekt till min lika superhärliga, underbara, älskade, fantastiska mamma som äntligen fick vara med på en layout. Puss Mamsen!!


Papper: Tinkering ink, ur serien Perfectly Posh - Pink Prism Pomegranate
Die cuts bokstäver: Tikering ink Prefectly Posh
Spets: Prima
Journalingruta och blingcirkel: Heidi Swapp
Rubons: Creative imaginations - Creative café
Övrigt: knappar, blommor

9 kommentarer:

  1. så fint du gjort..
    Vad skulle man göra utan sin mamma..
    kram anna

    SvaraRadera
  2. jättefint - skulle oxå vilja göra nåt sånt till min mamma...

    gillar fresten din frilla oxå :) Ha en bra dag PiM

    SvaraRadera
  3. Du är kreativ du!! Ja en mamma är den bästa! Jag vet inte när vi ska få till en träff...ö åker ju ikväll o repar. Jag har inte riktigt ork å så. Vi får lösa det i det snaraste, kram Pia

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig sida, mammor är bäst!
    Vad kul det var att träffas i söndags.
    Kram

    SvaraRadera
  5. jaaaa... då återstår väl bara lilla jag då... :)
    / sis

    SvaraRadera
  6. Sååå supersnyggt!!! =) Det rutiga pappret var verkligen läckert!

    SvaraRadera
  7. vad söt och fräck den är på en och samma gång! och mysigt att göra en liten lo om sin mamma :).

    SvaraRadera
  8. Såå rååååsa och supersnyggt!!! =)


    http://kathis.blogg.se/

    SvaraRadera