Gåvor

Vi fick så otroligt mycket fina grejer av besökarna som var här i påsk. Måste visa lite...
Ja först fick vi ju helt otroligt en bautatv. Mannen är mer än nöjd och jag gråter väl heller inga sorgesamma tårar direkt ;-) men sedan fick vi också lite annat som iallafall jag kanske tycker är lite vackrare och mer fröjdefullt för ögats skönhetsnerv. Tack för alla fina grejer. Ni har såååå god smak! och är såååå gulliga!

En ursöt almanacka i plåt med magnetrutor att sätta runt månad och datum. Den ska snart få hitta till sin rätta plats.


Maken är rätt så väderbiten och har en digital väderstation som han dyrkar (förlåt, läser av skulle det nog vara ;-) ). Nu fick han även en något enklare (och betydligt snyggare) modell, också den i plåt, att sätta ute på väggen.


Fat och små brickor kan man ju aldrig få för många av. Särskilt inte när de är såhär snygga.

10 kommentarer:

  1. Underbaraste väderstationen!! Kan man få tigga en inköpsplats av dem, tro? Om man ber dig att vidarebefordra min mailadress (mitt användarnamn @ gmail.com) så kanske jag kan få veta direkt från källan?
    Jag blev helt kär i den ju...! :D

    Ps. Har röstat lydigt!

    SvaraRadera
  2. så fina saker du har fått!!!
    Skulle vara trivsamt att träffas nån dag/kväll..

    kram anna

    SvaraRadera
  3. Hej! Den där almanackan var ju supersnygg ju!

    Hoppas all målning går bra… och ja, alla barn vill fixa sina rum nuförtiden. Till och med lille fyraåringen här hemma vill måla sitt rum "Fatt, fö de e bästa fäjjen". Hm, det blir ju snyggt. Lite mörkt kanske?

    SvaraRadera
  4. Hejsan på dig!
    Jättefina saker ni har fått! skrattade när jag läste om väderstationen...ses snart! Kram Pia

    SvaraRadera
  5. ehhh glömde, hur går det med målandet...?

    SvaraRadera
  6. Nu känner jag mig illa!!!
    Har ju inte kikat in här på väldigt länge *skäms*
    Hoppas allt är bra med er =)

    PS KANONFINT skåp du målade!!! =D

    Kraam!!

    SvaraRadera
  7. väderstation fick mig att le från öra till öra. fast det andra var fint det med. och jag har röstat precis som man ska. sedan måste jag tacka för den lilla kommentaren också! sånt blir man glad av!

    SvaraRadera
  8. Hahaha, gillar väderstationen så mycket!
    Skickar många kramar till dig

    SvaraRadera
  9. Urkul väderstation och jag är också nyfiken på var man kan hitta den. Den skulle passa utmärkt som present till min karl som vill ha en digital väderstation ;-)

    SvaraRadera
  10. Haha!! Vilken bäst väderstation!! =D

    SvaraRadera