Igen...

Och så har jag blivit utmanad av Cattis att berätta sju sanningar om mig själv. Detta har jag gjort förr så jag vet inte om det finns några sanningar kvar. Men jag gör väl ett försök.

1. Jag älskar broccoli med ostsås. Det är min all-time favoriträtt. :-)

2. Jag tål inte gnäll.

3. Jag är kvällstrött OCH morgontrött.

4. Jag älskar böcker.

5. Och jag älskar också att köpa och läsa tidningar (månadstidningar då, tjocka, trevliga, mysiga om alla mina favoritämnen. Scrap, kort, inredning, trädgård, mat, blomsterbinderi och lite till. För närvarande prenumererar jag på CK, Paper Crafts, Lantliv och Allt om trädgård, men köper fler lite efter vad som lockar. Senast var det Allers julmagasin. Mycket inspirerande. :-) )

6. Jag måste få minst en kopp te om dagen för att överleva ;-)

7. Jag har svårt att säga nej.

2 kommentarer:

  1. Vi är rätt lika ser jag:)
    2,3,4 och 7 stämmer in på mig med.
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Ja du, det stämmer med mig också. Det är bara att byta ut te mot örtte (fast inte kamomill och sådana tråkigheter, det ska vara Celestial Seasonings eller något annat gott och spännande).

    SvaraRadera