Ära den som äras bör

Detta är ett rent reklaminlägg. Så den som är känslig för reklam bör kanske sluta läsa nu, men inte innan ni vet vad jag ska göra reklam för tycker jag... det är inte så farligt...

Idag ska jag göra reklam för min syster. Min älskade lillasyster! Hon har nämligen varit här ikväll och hjälpt mig med lite födelsedagsförberedelser (darlingen fyller imorgon...) och ett vilkor för det var att hon offenligt skulle få credit för uppoffrandet ;-)
Jaa, detta är väl så offentligt som jag kan få till det, om jag inte ska ställa mig och skrika ut det utanför ICA... Här kommer det...

JAG HAR VÄRLDENS MEST BÄSTA, UNDERBARA, KRETAIVA, KÄRLEKSFULLA LILLASYSTER! Som dessutom är en fena på att laga mat! Yum! Därför är hon särskilt bra att ha inför födelsedagar... och annars när man är hungrig...

För övrigt är hon dessutom en riktig lustigkurre och en duktig skribent som nyssens börjat blogga. Ett riktigt underhållande ställe. Titta in där ni också.
http://thisbeautifulmess.blogspot.com

Så... räcker det med offentliga ärobetygelser nu sis? Jag måste dammsuga också...
Love you, you know...

4 kommentarer:

  1. Ha ha! Man tackar. Jag nästan rodnar ju av alla vackra ord! Men men som sagt; ära den som äras bör =)! Jag vet dock en till som ska äras och det är du! Tänk, det är ju egentligen helt otroligt att jag som är världens bästa syster har fått världens bästa syster! Vi är ju lixom världens bästa systrar!!! ... eller nått...
    LÖV JU!
    PS. Jag bäddar sängen nästa gång jag kommer...

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart att ha systrar. Har ju en liten själv:)
    Nu ska jag rusa över till din syrras blogg och kolla.
    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Lånar du ut henne eller byter henne mot stökiga bröder??Skämt åsido, visst kan syskon vara underbara, särskilt när man blivit vuxna.....
    Måste ju rusa till syrrans blogg nu.......

    SvaraRadera
  4. Visst är det bra med småsystrar, särskilt när de är så himla bra att ha!
    Kram

    SvaraRadera