Dagen efter en rolig födelsedag...

... varför känns det då halvdepp? Naturligtvis REGNAR!! det också och himlen är KOLSVART!! Suck...

Men maken är nu iallafall officiellt 35 fyllda och en gammal och vis man. Dags att ta fram finservisen Christine?! ;-)
Vi hade en trevlig dag igår med goda vänner som var här på överraskningsbrunch och överraskningskvällsmat. Mannen visste inget. Men han blev glad! och det var roligt.
Fantastiskt att jag lyckats hålla tyst. Men det var väl för att jag kom på det så sent att jag inte hann skvallra, haha... :-)

Well... under dagens gråa skyar så tror jag att jag ska gräva mig lite längre in i Utvandrarnas öden och äventyr. Bra bok! Snart är den slut och utvandrarna blir invandrare istället. Får se vad de hittar på då, i Amerikas förlovade land...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar