Oh what a beautiful morning...

Vilken underbar morgon jag hade igår. Jag satt i frid och ro på den solvarma verandatrappen, drack mitt morgonte och tittade på blåmesen som landade på grinden för att sedan störtdyka rakt in i lindhäcken. I tre minuter ungefär... Sedan avbröts fågelkvittret av aj och oj och skrik och han slog meeeejj. Tre minuter är ju nästan en ovanligt lång stund av frid och ro när man är mamma till tre vilda pojkar men jag hade gärna tagit några fler. Det var sååå härligt! Fast sedan fick jag en gosestund med min lille Nose-gos, Noah, på samma ovan nämnda trappa och det var minsann inte fy skam det heller. Tur de inte kivas HELA tiden, även om det ibland känns så ;-)

Här kommer också ett kort som jag knåpade ihop igår till lille Junior, som vi fick äran att ha besök av på självaste nationaldagen. En sån liten prins. Det är mysigt att få "låna" små bebisar ibland och njuta lite... och tänk att de alltid luktar så gott, hur kommer det sig egentligen? Bebisdoft borde man kunna köpa på flaska och ta fram och lukta på ibland tycker jag, det hade varit trevligt...



IDAG ÄR JAG TACKSAM FÖR: Att det äntligen har blivit lite sol igen, även om vindarna friskar på här uppe på höjden. Att jag tillslut fick planterat alla mina sommarblommor och att det blev så fint!! Nu ska jag njuta hela sommaren (bara jag kommer ihåg att vattna..).

2 kommentarer:

  1. Åhh vilket ursött kort, verkligen underbart!!!
    Visst är det härligt med sol!! Jag njuter, och varmare ska det visst bli till helgen:) Jippi!!
    *Kramar om*

    SvaraRadera
  2. Låter som en toppenmorgon och du har knåpat ihop ett jättesött kort!
    Jag gillar dessutom din nya profilbild!!!
    Kram

    SvaraRadera