Organisation

Så här i början på det nya året så får jag alltid en speciell känsla i kroppen. Den stavas oftast O R G A N I S A T I O N ! Det är likadant när skolan börjar igen efter sommaren. Även då vill jag rensa och röja, få ordning och reda och organisera upp hemmet på smarta sätt. Efter ett tag försvinner orken men jag brukar i alla fall komma en liten bit på väg varje gång, så lagom till barnen flyttar hemifrån är jag nog superorganiserad... ;-)

Idag skulle jag gärna klicka hem dessa...


om det nu gick att klicka hem saker från Pottery Barn (teen). Tyvärr säljer de bara inom USA så jag får väl fortsätta drömma. Coola är de i alla fall!

3 kommentarer:

  1. Åh! jag också, vi åker och hämtar!:)

    SvaraRadera
  2. japp, Jonas är säkert väldigt förstående:)

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha!!! Ja, ja tror nog att jag får åka DIREKT! :-)

    SvaraRadera