Mmmmmm....


Märker ni att jag redan börjar leva upp till mitt nyårslöfte "...or actually update my blog". (Lycklig Cina?! ;-)) Om det nu är någon som läser här fortfarande?! Hittade i alla fall en riktig mmmmmm-sida som jag genast måste vidareförmedla. En ny mat- och inspirationstidning på nätet. Le parfait. Fotografen Ulrika Ekblom och matstylisten Liselotte Forslin bjuder på recept, inredningsinspiration och livstilsreportage. Tummen upp säger jag!! Ta er en titt ni med.

Bild: Skärmdump på Le Parfaits förstasida. Foto: Ulrika Ekblom.

3 kommentarer:

  1. Hej söta rara horreds frun!!
    Sikken fin blog du har! Du är ju grym! Som jag har bitit på mina naglar när jag har börjat blogga själv! Från noll data kompetens... som att anlägga en trädgård på 3000 kvadrat från att haft knappt övelevande blommor hemma själv..allt går ju till slut..men naglarna hinner inte växa;) kraam Annaleena!

    SvaraRadera
  2. Föreslår om ett blogg dejt vid en cup of tea? hemma hos annaleena? nån gång när du kan? :) kram!

    SvaraRadera
  3. Det låter trevligt. Jag tackar aldrig nej till en kopp te vet du...! :-)

    SvaraRadera