Mini art journal challenge 1

En regnig midsommaraftonskväll och jag fick äntligen tid att ta tag i Emily Falconbridge´s Mini art journal challenge. En utmaning som har pågått under hela året att göra små art journals varje vecka på ett spelkort. Kortleken har jag haft länge, men inte inspirationen. Får se hur länge den håller i sig. Detta gör jag bara för att det är kul så jag tänker inte pressa mig själv. Det blir klart när det blir klart. Om det blir klart... :-)




Första utmaningen var att göra ett kort om "Something you´re proud of". Såklart är det som jag är mest stolt över i mitt liv min familj. Mina fyra underbara killar. Mina tre söner och min underbare man. Inget svårt val.

3 kommentarer:

  1. Du är duktig du...:)
    Jag tar alltid på mig mer än vad jag avslutar, hmm..
    Fina kort iaf!!

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort!!!
    Du, jag håller med - bättre att böraj i liten skala. Kanske är Mini Art Journal precis rätt, om inte - så blir det något annat...
    Jag kommer i alla fall att fortsätt att kika efter korten. Kul att det är fler som håller på. Har du sett att bl a Lilo, Lily och Johanna håller på också...

    SvaraRadera