GreenGate

Få företag har väl så trevliga, somriga och blommigt romantiska saker som GreenGate. Här nedan bara några små smakprov som jag blev läskad av idag. Deras quiltar vågar jag inte ens visa. De är alldeles för beroendeframkallande för ens eget bästa.


En alldeles underbar emaljgrunka till allehanda viktiga saker. Diskborsten och disktrasan till exempel.


Klädnypspåse. Så uurgulligt tyg!!! och smart idé. Jag måste nog sy en själv... även om jag inte har något tyg som kan matcha detta snygga precis.


Blommigt strykbrädsöverdrag. Behöver jag säga mer. Vem skulle inte bli lycklig av att ha detta vackra framför ögonen och en sval sommarbris genom det öppna fönstret när man ska stryka pojkarnas alla skrynkliga tröjor...

6 kommentarer:

  1. Oj, oj, oj, vilka snygga saker.
    Nu har jag inte tid att vara på din blogg längre jag måste rusa till GreenGate;)
    Kramar om

    SvaraRadera
  2. Oh, visst är allt helt underbart! Älskar Greengate! Jag tror att jag gör som min namne (i kommentaren ovan), sticker till GreenGate...

    Kram
    PS Jättetack för kommentaren på "Ögonblicksbilder", vi skrivs säkert snart igen DS

    PS 2 Du ska se, pyssellusten kommer bara att ramla över dig vad det lider, vänta du bara ... DS 2

    SvaraRadera
  3. Härligt att läsa om din vardag. Du har alltid så mycket roligt på gång.

    Lycka till och var rädd om dig.
    Kram Bammie

    SvaraRadera
  4. Underbara saker...
    Måste nog undersöka Greengate vidare..

    Önskar dig en bra dag!

    kramisar

    SvaraRadera
  5. Mmmm....
    Måste också undersöka den sidan lite närmare;-)

    SvaraRadera
  6. Önskar dig en härlig Midsommar!
    Kramar om

    SvaraRadera