Det var det värsta...

Livet rusar på i hundraåttio och jag hinner knappt ens ägna en tanke åt den stackars bloggen under veckorna, och inte under helgerna heller för den delen. Kommande helg ska vi till exempel hinna klämma in två stycken kalas (som vi själva ska ordna), en styck fika för ett stort antal personer, simskola, fotbollsmatch och jag vet inte allt. Pust, jag blir trött bara jag tänker på det. Men det ska väl lugna ner sig nån gång hoppas jag (innan julstressen sätter in förhoppningsvis) och då ska jag glädja er alla, eller er få, med glada bilder och kvicka formuleringar. Det vill säga om jag hittat kortläsaren vid det laget... den är fortfarande på "semester" hrm...
Jo men visst, och nu ska jag läsa igenom en hel pärm om egenkontroll, låter det inte inspirerande så säg... vi hörs på andra sidan.

4 kommentarer:

  1. Oj, det var mycket som var inplanerat i helgen. Ja det kan ju bli så ibland när man har småttingar. Det lät verkligen intressant det du läste :-(
    Ha en bra helg nu.
    Jag har tävling hos mig.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. vet precis hur det känns. och ögonen börjar gå ikors på mig... nåja, ville bara säga att jag såg den uppmuntrande kommentaren. man känner så så orättvis ibland bara :/. och att jag såklart ser fram emot alla glada foton och kvicka formuleringar ;).

    kram kram,

    SvaraRadera
  3. Lugn och fin nu Evelina... Jag hoppas att du hinner känna glädje mitt i all stress också! Lycka till med kalas och allt annat. Kram!

    SvaraRadera
  4. Känner igen det där. Varför är det alltid så? Att man ska stressa runt och ha långa listor på allt som ska hinnas med? Jag brukar påminna mig själv om att andas! Så det gör vi nu Evelina! Andas in, andas ut, andas in, andas ut! Phu! ;)

    SvaraRadera