Så lite tid

Har jobbat hela veckan från 9-18. Det märks väl på bloggandet. Tyvärr...
Och nu måste jag ut och plantera mina "The fairy" rosor innan de dör av jordbrist.

Annars har jag och Aron gjort Kungsmässan på fm. i jakt efter jeansshorts till skolavslutningen. Äntligen är det avbockat iallafall. Men röd huvtröja gick bara att uppbringa till A. Jakten får fortgå...
Aron lyckades fjäska till sig urfula solglasögon till sig och bröderna och... en prinsesstårta. Ja, jag vet... jag är en svag svag mamma. Hå hå jaja... men det ÄR faktiskt gott med tårta och jag tror faktiskt inte att jag någonsin köpt en en helt vanlig lördag innan, så det kunde vi väl vara värda, eller?!

Nej, det var ju det där med trädgården... Kanske måste jag ta och slänga de sedan LÄNGE vissna påskliljorna i spannen utanför dörren också? *skäms* Vem kan tro att jag jobbar i blomsteraffär? Men hos bagarn blir det ju inga bullar... eller hur var det det var?
Men nu ska det bli andra bullar... förlåt blommor... här minsann. JAJAMENSAN!

4 kommentarer:

  1. Välkommen i gänget!

    Tycker precis som du att jag inte har någon tid och saker blir "liggande".

    Utanför står fortfarande riset sedan i påskas, kanske kommer det bort imorgon!*ler*

    Ha en fortsatt fin helg!

    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Men, jag var ju oxå på Kungsmässan igår förmiddag. Synd att vi inte sprang på varandra.
    Kramar om

    SvaraRadera
  3. Det är tillåtet att äta tårta villken dag som helst. Det är man väll värd?

    Ha en bra dag. KRAM

    SvaraRadera
  4. Påskliljor??
    Lilla vän..
    Jag har fortfarande julbelysning kvar:)

    SvaraRadera