Åldersförvirring

Alltså...

Här om dagen så var det en som sa till mig att jag såg ut som en "liten tös". Man kan ju aldrig tro att du har tre barn sa hon...

Idag gjorde jag ett "vuxentest" på www.vuxenpoang.com
Där fick jag en poäng på 21.6 och de säger att jag enligt testet borde vara 40.7 år gammal och råder mig till att åka till Kos eller dricka lite mer öl för att råda bukt på åldersproblemet...

Förlåt en trettiofyraåring om hon blir lite förvirrad. Det är lite mycket dubbla budskap i mitt liv just nu. Eller ska jag bara dra slutsatsen att man kan se ytterst barnslig ut fast man är 40.7 år?!
Men jag är ju faktiskt egentligen bara 34. Kan man se barnslig ut då med tro...
Nä fy, detta blev så jobbigt att jag nog snart är över 45.
Det är nog bäst att jag går och lägger mig...

17 kommentarer:

  1. Jag var också 40,7 och jag är ju lika gammal som du... vet inte om det betyder att man borde hippa upp sitt liv lite...
    Kram

    SvaraRadera
  2. HAHHA!

    Jag gjorde också det där testet och blev...48!!!!

    OMG!

    Men liksom, försvarar jag mig, när man har barn måste man svara på ett visst sätt på frågorna och får då någon typ av extra vuxen bonus.
    Jag skulle gärna dra till KOS idag, men när man har jobb ochtvå troll är det lite roddigare...

    Man är precis så ung som man känner sig!

    SvaraRadera
  3. Är ju ett år äldre än du och hamnade på 43,5!!!
    Jag som trodde att jag skulle var betydligt mer"hipp" *asgarv
    kramisar

    SvaraRadera
  4. Ops, undra om jag vågar göra det testet...fniss.
    Fast jag blir ju onekligen väldigt nyfiken..
    kram tina

    SvaraRadera
  5. Yes gamlingar jag gjorde testen och är 42,8 år så än har inte verkligheten kommit i kapp mig.
    Kul test!

    Ha en bra dag. KRAM

    SvaraRadera
  6. Oj, oj, oj, jag gjorde testet och blev deprimerad. Jag ska enligt det vara 49,2 poäng...*hjälp*
    Hmmm...måste nog göra om det.
    Många kramar

    SvaraRadera
  7. Jag är nog gammal. Jag skrev 49,2 poäng, det ska ju stå 49,2 år.
    *gråter*

    SvaraRadera
  8. Jag som fyller 38 år i år var 42,3 år. Fick tipset att börja dricka öl (jag tycker öl är jätteäckligt), gå på Hultsfredsfestivalen, flytta ihop med några kompisar och sälja bilen!!! Tror inte jag vill bli yngre;)

    Roligt test!!!
    Ewa

    SvaraRadera
  9. 43,7!!!!:-o
    Haha, fick samma tips som Ewa:-) Jag skulle även ge bort mina krukväxter till mina grannar! Har jag redan gjort! *asg*

    SvaraRadera
  10. Hej! Singelsvägerskan gjorde testet och hamnade på 36! Känns ok eftersom jag e 32.. De tyckte att jag skulle åka till Hultsfred, lära mig dricka öl och sälja bilen. NO WAY!

    SvaraRadera
  11. Christine var 45,4 år.. bara så du vet.. hon e 25..

    SvaraRadera
  12. Hehehe! Hoppas att vilostunden hjälpte. Jag vågar inte ens göra testet. Det kanske kommer att visa över femtio?!

    SvaraRadera
  13. Hej tjejen, tänk att man alltid beter sig som en tok när man läser din blog, jag sitter och skrattar så för mig själv, så snart så skickar väl maken efter något med blå-ljus...

    Måste ta ålderstestet, återkommer...

    SvaraRadera
  14. Och här kommer resultatet...

    "Se där ja! du är ungefär lika gammal som du framgår av testet. Så fortsätt leva ditt liv precis som det är och allt vad det innebär. Glöm inte bort att allt eftersom du blir äldre så måste du samla på dig mer vuxenpoäng.

    -Åka till Kina
    -Anordna vinprovning för dina vänner.
    -Börja dricka Gourmetkaffe.
    "
    Okey, jag åker gärna till Kina och vinprovning, varför inte...
    Man skulle kunna tro att de tycker att jag är lite barnslig... (Fniss, OK om man kisar...)

    SvaraRadera
  15. Undra om jag vågar göra det testet??? Fast Bettan klarade det ju bra. Sedan är jag som vanligt så nyfiken att jag inte kan låta bli.
    Jag återkommer
    Bammie

    SvaraRadera
  16. Inte så illa va? 43,2 år!
    Då tar det nog ett tag till innan jag når upp till min rätta ålder.
    Bammie

    SvaraRadera
  17. hehehe.... ;o)

    SvaraRadera