[ önskelista, igen ]

Och då var äntligen Blogger glad och välvillig igen och jag kunde publicera mitt lilla önskelistecollage. Titta noga nu maken!






































En något spretig önskelista blev det i år kan jag tycka, men whatever. Den innehåller i alla fall ENDAST nödvändigheter. ;-) såsom...
Fin New York City map och JÄTTEFINT Te-tryck. Love!

Hantlar och gummiband för att pimpa hemmaträningen lite och förhindra ögonskador som lätt kan uppstå när jag får stearin i ögonen för att jag använder järnljusstakarna som hantelsubstitut.

Stekpanna. Stor, djup, belagd och ugnsfast.

Ögonskugga. Min superduperbraiga Diorögonskugga som jag köpte i New York för nu ganska många år sedan är verkligen utnyttjad till sista kornet. Ny variant önskas nu, nr 409 - tropical light.

Finfin klädd bänk till nya (snart hoppas jag) sovrummet. Finns i svart och en lapptäcksvariant i alla himmelens färger. Svårt att bestämma vilken som blir bäst men idag känns det som svart. I morgon vet jag inte.

Mys i kubik. En onepiece att krypa in i på söndagseftermiddagen framför tv:n vore inte helt fel.

Tur man är superrik och kan köpa alla de här dyra presenterna till sig själv ;-) för ingen annan lär nog göra det. Men önska kan man ju alltid som jag så klokt säger till barnen i juletid... önska kan man ju alltid.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du får hela din trevliga önskelista!!!

    SvaraRadera
  2. Hur har det gått med önskelistan idag nu då? Kram och grattis här också. :)

    SvaraRadera