Kort och gott


Inte är det mycket jag hinner pyssla nu för tiden men här är i alla fall ett kort som jag knepade till för några veckor sedan och glömt lägga upp. Grönt är skönt och det gäller även i papperssammanhang tycker jag. Det gröna pappret med vita prickar som finns med på kortet är en favorit som jag köpte MÅNGA av för några år sedan för att det typ aldrig skulle ta slut. Det har det heller inte gjort - än, men nu är det inte så mycket kvar. Till min stora sorg ska jag kanske tillägga, för jag är faktiskt lika förtjust i det ännu.

Well, nu ska jag ta mig en titt på webbens play-kanaler och se om det finns något intressant tvprogram jag kan titta på. Någon söt unge i familjen (som vägrar avslöja sig) har nämligen fipplat bort boxerfjärren så allt vi kan titta på här hemma för tillfället är Kunskapskanalen. Hm... inte en hel kväll va?! Tack och lov för min lilla knähund, macen, där man har lite fler valmöjligheter. :-)

2 kommentarer:

  1. Åh! Vad himla skoj med bara Kunskapskanalen. ;) Kortet är jättefint! TREVLIG HELG!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    WOW...vilket helt underbart kort och färger...så snyggt.

    Vi kunde inte låta bli att göra lite nya julstämplar även om vi vet att det finns så många därute. Titta gärna in om du har möjlighet eftersom vi har lagt ut en hel del inspiration. Samt glöm inte att ladda ned den svenska kalendern för 2010. Den är gratis.

    Lisbet

    SvaraRadera