Kvällssysslor

Mina kvällssysslor är för tillfället ganska stillsamma.
De innefattar pyjamas, morgonrock, raggsockar, filt, duntäcke, dator, temugg, bok och diverse tidningar.

Dels är det läsande av Bo Bergmans Bild och Budskap.



















Kursbok i kursen Digital Bildbehandling som jag tar just nu, på distans från Högskolan i Jönköping.
Spännande att få förkovra sig i ett ämne som faktiskt är ROLIGT att få studera. :-)

Sedan ska jag försöka hinna kika lite i Elle mat och vin, Plaza interiör och Residence. Tre tidningar som legat på mitt nattduksbord ganska många dagar nu, utan att jag hunnit titta i dem. Katastrof!

Slutligen. Lite bloggande, lite facebookande och så kanske lite SVT Play. Sedan är det nog dags att sova om jag ska hinna sova in lite av det som jag INTE sovit tidigare i veckan. Hopplöst vilken nattuggla jag blivit. OCH en tröttnöt på morgonen. Dags att vända på det där kanske...
Kanske. Men jag lovar inget ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar